.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به ياد شهيدمغنيه:اگر راست مي گوييد مرگ را آرزو كنيد !
سيد حسين طاهري
به ياد شهيدمغنيه:اگر راست مي گوييد مرگ را آرزو كنيد !

مرگ براي كساني غافلگير كننده است كه تمناي موت ندارند و لباس شهادت به تن نكرده و مانند حاج عماد مغنيه براي لحظه لقاء با دوست ثانيه شماري نمي كنند .

مرگ شخصيت هايي بر ساختار سياسي و امنيتي آن ها تاثير منفي و تبعات شكننده وارد مي آورد كه مرگ آگاه نبوده و شناختي از اجل قراني ندارند و تصور مي كنند فردا و فردا ها باقي خواهند ماند . انساني كه حياتش با شهادت عجين است و آن را فوزعظيم مي داند كه به هر كس نمي دهند و دائم در تكاپو است تا خود را شايسته و لايق آن عطيه الهي نمايد هيچگاه غافلگير نشده و ناگزير آينده و بعد از خود را بدون تمهيد و برنامه نمي گذارد .حاج عماد مغنيه يك فرد از آحاد امتي بود كه در آماده باش كامل براي مرگ سرخ و شهادت به سر مي برد . به كوري چشم دنيا دوست صهيونيسم جهاني ، اين دشمن قسم خورده خدا و ملائكه و رسولان او و جبرئيل و ميكائيل، و منكر كتاب هاي آسماني و وحي كه دوست دارند هزار سال زندگي كنند اما غافلند زندگي هزار ساله هم آن ها را از عذاب الهي نجات نمي دهد.قوم ابليس صفتي كه پرونده جنايات آن را نه فقط تاريخ كه قران ثبت كرده است . قران كه هيچ ريبي در آن نيست و تا هميشه زمان جاويد و برقرار پيش روي همه مجاهدان قرار دارد تا از آن ره توشه مبارزه با صهيونيسم بردارند...

2- گيرم صهيونيست ها با جعل تاريخ و جا انداختن دزدو دروغ هاي خود و مظلوم نمايي با حربه هولوكاست موفق به ترويج انديشه شيطاني و نابكار خود هم بشوند با قران و آياتي كه صراحتا اشاره به جرائم و جنايات آن ها دارد چه مي توانند بكنند . آن چه براي يك مسلمان مكتبي چون شهيد مغنيه اصالت دارد قصه پردازي هاي تاريخ و اساطيري كه صهيونيست ها با اسرائيليات خود مي بافند نيست . جايي كه آب زلال و چشمه جوشان و گواراي وحي وجود دارد تيمم با وقايع تاريخي باطل است .در ظاهر و باطن و اول و آخر اين حكم متقن وحي است كه در كتاب مجيد قران به عنوان مرجع پيش روي مسلمين در فلسطين و لبنان و ايران و گوشه گوشه جهان قرار دارد.خوب است محض تذكر بخشي از كارنامه جنايت بار صهيونيسم را در كلام خداو در آيات سوره بقره باز خواني كنيم ِّ :

قُلْ إِن كانَت لَكمُ الدَّارُ الاَخِرَةُ عِندَ اللَّهِ خَالِصةً دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُا الْمَوْت إِن كنتُمْ صدِقِينَ‏(94) وَ لَن يَتَمَنَّوْهُ أَبَدَا بِمَا قَدَّمَت أَيْدِيهِمْوَ اللَّهُ عَلِيمُ بِالظلِمِينَ‏(95) وَ لَتَجِدَنهُمْ أَحْرَص النَّاسِ عَلي حَيَوةٍ وَ مِنَ الَّذِينَ أَشرَكُوايَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ يُعَمَّرُ أَلْف سنَةٍ وَ مَا هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذَابِ أَن يُعَمَّرَوَ اللَّهُ بَصِيرُ بِمَا يَعْمَلُونَ‏(96) قُلْ مَن كانَ عَدُوًّا لِّجِبرِيلَ فَإِنَّهُ نَزَّلَهُ عَلي قَلْبِك بِإِذْنِ اللَّهِ مُصدِّقاً لِّمَا بَينَ يَدَيْهِ وَ هُدًي وَ بُشرَي لِلْمُؤْمِنِينَ‏(97) مَن كانَ عَدُوًّا لِّلَّهِ وَ مَلَئكتِهِ وَ رُسلِهِ وَ جِبرِيلَ وَ مِيكَالَ فَإِنَّ اللَّهَ عَدُوٌّ لِّلْكَفِرِينَ‏(98) وَ لَقَدْ أَنزَلْنَا إِلَيْك ءَايَتِ بَيِّنَتٍوَ مَا يَكْفُرُ بِهَا إِلا الْفَسِقُونَ‏(99)

بگو اگر خانه آخرت نزد خدا در حاليكه از هر ناملايمي خالص باشد ، خاص براي شما است و نه ساير مردم و شما در اين دعوي خود ، راست مي‏گوئيد پس تمناي مرگ كنيد ( تا زودتر بان خانه برسيد ) ( 94) .
در حاليكه هرگز چنين تمنائي نخواهند كرد براي آن جرمها كه مرتكب شدند و خدا هم از ظلم ظالمان بي خبرنيست ( 95) .
تو ايشان را قطعا خواهي يافت كه حريص‏ترين مردمند بر زندگي ، حتي حريص‏تر از مشركين كه اصلا ايماني به قيامت ندارند هر يك از ايشان را كه وارسي كني خواهي ديد كه دوست دارد هزار سال زندگي كند غافل از اينكه زندگي هزارساله او را از عذاب دور نمي كند و خدا به آنچه مي كنند بينا است ( 96 ) .
بگو آنكس كه دشمن جبرئيل است بايد بداند كه وي قرآن را به اذن خدا بر قلب تو نازل كرده نه از پيش خود قرآني كه مصدق كتب آسماني قبل و نيز هدايت و بشارت براي مؤمنين است ( 97) .
كسي كه دشمن خدا و ملائكه و رسولان او و جبرئيل و ميكائيل است بايد بداند كه خدا هم دشمن كافران است ( 98) .
با اين كه آياتي كه ما بر تو نازل كرده‏ايم همه روشن است و كسي بدان كفر نمي‏ورزد مگر فاسقان ( 99)

3-كساني كه منتظران شهادت خود در هر لحظه هستند و براي نيل به آن وقت خوش چشم به سرخي شفق و فلق در هر شام و بامداد دوخته اند تا پيك سعادت از مامن دوست در رسد و با خود تا عرش ببردشان مطمئنا براي بعد از خود و كساني كه بايد بعد از آن ها جهاد را علمداري كنند از دير باز انديشيده و راه و رسم مبارزه را به صدها و هزار ها تن از سرو قداني كه راه را ادامه خواهند داد آموخته اند . سالهاست صهيونيست ها به زعم گمراه و سرشار از ضلالت خود به اين اميد مجاهدان را ترور مي كنند تا جهاد را با غيبت آن ها از تك و تا بيندازند اما موفق نمي شوند . سيد عباس موسوي را ترور كردند، چه شد؟ سيد حسن نصرا.. از تربت غرق به خون او بر خاست و قيام و مبارزه را جانانه تر علمداري كرد .. از انجا كه كافر همه را به كيش خود پنداردناگزير اسرائيلي ها خود را مي بينند و قياس به نفس مي كنند كه وقتي شارون قصاب صبرا و شتيلا از فرط شهوت و پر خوري مشلول در گوشه مريض خانه اي به كما مي رود همه چيز آن ها به هم مي خورد و ماتم مي گيرند كه چگونه جاي او را پر كنند ... اشكال دنياي استكبار در اين است كه هنوز شناخت درستي از مكتب اسلام و تربيت شدگان و مجاهدان آن ندارند و هيچگاه هم به اين درك نخواهد رسيد چون خداوند آن ها را صم بكم مي خواهد . درست است كه عماد مغنيه آن مجاهد في سبيل الله امروز در ميان ما نيست و فراق و دوري او دردي جانكاه به جان ها ريخته است اما او پيش از پر كشيدن با مرگ آگاهي خود زمينه و شرايط و توشه ادامه راه را با تربيت يك نسل فراهم آورده است . انسان مسلمان قبل ار هر چيز به رفتن مي انديشد و مجاهد راه خدا كه به تعبير اول مقتداي شيعيان با مرگ بيش از طفل شير خوار با پستان مادرش مانوس است معلوم است وقتي اجلش در مي رسد غافلگير نشده و برنامه پس از خود را بارها و بارها تدوين و تمرين هم كرده است . آن هم در مقابل جنايتكاران صهيونيست كه در آرزوي واهي توسعه فضاي حياتي خود از نيل تا فرات مي سوزند و به خاطر آن به هر وسيله اي آويزان مي شوند .

4- عماد مغنيه از دل خانواده اي در لبنان بر آمد كه امروز به لطف حق در سرتاسر لبنان در هر خانه شيعه را كه بكوبي جوابي مشابه خواهي شنيد : الموت لاسرائيل !. روح جهاد با دشمن اسرائيلي از پس جنايات اين قوم غدار با شير آميخته و در جان فرزندان شيعه و حتي غير شيعه در لبنان اندرون شده است . مقاومت اسلامي لبنان تا كنون شهداي بزرگي تقديم كرده است از شيخ راغب حرب تا سيد عباس موسوي و حاج عماد مغنيه كارواني از شهادت طلبان در قلمرو تاريخ اسلام رقم خورده است . شهدايي كه با خون خود به جهاد توش و توان تازه بخشيده اند و جريان مبارزه را سريعتر و ايستادگي و استقامت را با قوام تر از قبل كرده اند . ابناء لبنان پيروان راستين سالار شهيدان هستند كه حيات را به زلف نازنين عقيده و جهاد گره زده و ادامه راه را قائم به اشخاص نكرده است . ان الحيات عقيده و جهاد . مگر مي شود عقيده و عشق به جهاد را ترور كرد . راز بزرگ نهضت لبنان و مقاومت شيعه در لبنان در همين واژه ها نهفته است . مادامي كه مفاهيم متعالي باقي است از سر راه برداشتن مصاديق خدشه اي به نهضت وارد نمي كند . بزرگي و عظمت شهيد مغنيه در مرگ آگاهي و آمادگي او براي شهادت در راه مبارزه بود ، چيزي كه امروز دروجود دهها هزار جوان شهادت طلب لبناني موج مي زند . چيزي كه قوم غدار در هميشه تاريخ از آن محروم بوده است .

5- پيمان مي بنديم فراموش نكنيم و دائم متذكر خويش باشيم كه قران و كلام وحي جرائم بسيارو صفات رذيله عديده اي براي جماعت پيمان شكن و پيامبر كش بني اسرائيل احصاء كرده است كه نداشتن تمناي موت يكي از آن موارد است .

قُلْ إِن كَانَتْ لَكُمُ الدَّارُ الآَخِرَةُ عِندَ اللّهِ خَالِصَةً مِّن دُونِ النَّاسِ فَتَمَنَّوُاْ الْمَوْتَ إِن كُنتُمْ صَادِقِينَ - "سوره = البقرة ؛ آيه = 94 " بگو : اگر سراى آخرت نزد خدا ويژه شماست نه مردم ديگر ، پس چنانچه راست گوييد مرگ را آرزو كنيد .

و در پايان اين نوشتار سخني با قوم فاسق! شما كه از هر مردمي ديگر به زندگي دنيا كه يگانه مانع آرزوي آخرت ، حرص بر آن است ، حريصتريد كجا و امثال شهيد عماد مغنيه كجا .. دستتان به حقيقت او هيچگاه نرسيده و نه خواهد رسيد، كه
عنقا را بلند است آشيانه ...

سيد حسين طاهري


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.